Plăți, vouchere cadou și coduri promo

Ce metode de plată acceptați?

Acceptăm plata numerar la livrare (cash on delivery) și prin carduri de debit/credit, inclusiv Visa, Mastercard, Maestro, precum și Google Pay.

De ce nu mi se aplică codul de reducere la comandă?

Te rugăm să verifici dacă ai respectat toate condițiile aplicabile codului promoțional.

Codurile de reducere nu se pot aplica produselor deja reduse sau pachetelor promoționale, iar uneori este necesar să fie atinsă o valoare minimă a coșului pentru a beneficia de reducere.

Cum aplic codul promoțional?

Pentru a aplica un cod promoțional, introduceți codul în căsuța dedicată, aflată sub produsele din coș.
După introducerea codului, apăsați „Aplică”. Dacă toate condițiile aferente codului sunt îndeplinite, reducerea va fi aplicată automat la suma totală a comenzii.

Comenzi

Cum pot să verific statusul comenzii?

După expedierea comenzii, vei primi un email cu numărul de AWB și un mesaj pe telefon.

Astfel, vei putea urmări statusul comenzii direct prin serviciul de curierat. Alternativ, ne puteți contacta prin email la contact@nala.ro pentru informații suplimentare.

Cum pot modifica sau anula o comandă?

Modificarea unei comenzi este posibilă doar dacă plata a fost selectată prin ramburs (cash la livrare) și comanda nu a intrat încă în procesul de pregătire în depozit.

În cazul comenzilor plătite online, nu putem efectua modificări, dar putem anula comanda dacă aceasta nu a fost încă procesată.

Pentru astfel de solicitări, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil la contact@nala.ro și să precizați numarul comenzii pentru rapiditate.

Cum pot să îmi editez adresa de livrare?

Modificarea adresei de livrare este posibilă doar dacă plata a fost aleasă prin ramburs și comanda nu este deja în procesul de pregătire în depozit.

Pentru comenzile plătite online, modificarea adresei nu este posibilă, însă putem anula comanda dacă aceasta nu a fost încă procesată. Ne puteți contacta pentru a încerca soluționarea cât mai rapidă a solicitării.

Retururi

Ce fac dacă comanda ajunge cu produse lipsă sau sparte?

În cazul în care comanda ta ajunge cu produse lipsă sau deteriorate, te rugăm să ne contactezi imediat la adresa de email contact@nala.ro precizând numărul comenzii și atașat cu imagini doveditoare.
Vom analiza situația și îți vom oferi o soluție cât mai rapidă.

Care sunt condițiile pentru returnarea produselor?

Poți returna produsele în termen de 30 de zile de la primirea acestora, conform politicii noastre extinse de retur.

Produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, în ambalajul original, cu toate accesoriile și documentele care le-au însoțit.

Cât durează procesul de retur?

Rambursarea contravalorii produsului va fi efectuată în cel mult 14 zile lucrătoare de la data primirii dovezii că produsul a fost returnat.
Restituirea se va face în contul din care ai efectuat plata, sau, în cazul plății ramburs, prin virament bancar.

Cum pot să fac retur?

Pentru a iniția un retur, trebuie să ne trimiți un email la contact@nala.ro , menționând intenția ta de retragere din contract împreună cu numărul comenzii.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de tine.

Produse

Sunt produsele NALA naturale, organice sau vegane?

Produsele NALA sunt 100% vegetariene și conțin peste 90% ingrediente naturale.

Nu folosim ingrediente de origine animală, asigurându-ne că sunt compatibile cu principiile etice ale brandului nostru și contribuie la un stil de viață sănătos și la îngrijirea pielii pe termen lung.

Sunt produsele voastre de păr fără sulfați?

Da, produsele noastre de păr sunt formulate fără sulfați, pentru a proteja și menține sănătatea firelor de păr, oferindu-le îngrijirea delicată de care au nevoie.

Folosiți microplastic în scruburi?

Nu, toate scruburile noastre au ca agenți de exfoliere ingrediente naturale, cum ar fi zahărul, sarea, cafeaua și pudra de migdale, evitând astfel utilizarea microplasticului în produse și protejând mediul.

din ce sunt făcute ambalajele produselor?

Suntem dedicați protejării mediului, de aceea peste 85% din produsele NALA au ambalaj din plastic 100% reciclat sau aluminiu.

Unde pot să cumpăr produsele voastre?

Ne găsești online, dar și fizic în locațiile NALA din centrele comerciale.
Poți găsi lista completă aici.

Testați produsele pe animale?

Nu, produsele noastre nu sunt testate pe animale.

Nu mai găsesc un produs pe care l-am cumpărat în trecut.

Unele arome sezoniere sunt în ediție limitată și, din acest motiv, nu vor fi disponibile permanent în catalogul nostru de produse.

Tot nu ai găsit răspuns la întrebarea ta?

Ne poți contacta atât telefonic, cât și prin email la contact@nala.ro , pentru orice întrebări sau solicitări.